2020. január 25., szombat

Ferencvárosi víztorony


A januári kirándulásunk csak idehaza, Budapestig vezetett… Budapest csodálatos város, rengeteg különleges helyet és programot rejt, én most csak kettőről szeretnék mesélni: az egyik a víztorony, amiben laktunk, a másik pedig a Csokoládé múzeum, amit meglátogattunk.
A ferencvárosi víztorony a Népligettől nem messze, egy csendes utcácskában található. Látszik, hogy nem a belváros, de az is, hogy egy fejlődő környékről van szó. Szép játszótér, edzőpark és pár kedves családiház is van a közelében. A víztorony maga 1885-ben épült, 2004-ben újították fel, eleinte lakásként, majd hotelként üzemelt. Jelenleg is apartman, bérelhető – bár idáig akárhányszor néztem, mindig foglalt volt. Januárban találtam egy hétvégét amikor – csodák csodájára – de még nem foglalták le. Na én megtettem…
A víztorony 2 napra csak a mienk lett. A fiúkkal birtokba is vettük, mivel a tulaj nem lakik ott, és 1 apartmanról van szó; csak mi laktunk benne. A kaput a megbeszélt érkezésünkre kinyitották, a kódot és a kulcsot megtaláltuk… bemehettünk. A földszinten egy nappali/előszoba és egy WC, az elsőn egy hálószoba, fölötte egy konyha, efölött egy fürdőszoba, még feljebb egy nagy háló és legfelül egy kis kilátó található. Összesen 76 lépcsőt kell megtenni ezért, lift nincs! Viszont fent van egy csomó ablak, így körpanorámában lehet gyönyörködni a környékben. A víztorony felszereltsége jó, padlófűtést (…nyáron hűtést) és okosotthon megoldásokat is beleépítettek. Az internet szintén szépen működött.
Hogy hogyan tetszett? A kicsiknek nagyon! Mi Somával már picit soknak tartottuk a lépcsőzést, nekem a vádlimban izomlázam lett. Maga a berendezés és elhelyezkedés nagyon jó; az, hogy víztorony volt korábban, extrémmé teszi. De hosszútávra nem a legkényelmesebb lakás. Egy hétvégére kipróbálni viszont nagyon megérte!
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése