2018. május 4., péntek

Óriás horvát kemping

Végre elkezdődött az idei nyár, egyre kevesebb a munkám és több a lehetőségünk kirándulgatni… A május elsejei hosszú hétvégét kihasználva először Plitvicére, majd innen a horvát tengerpartra mentünk a fiúkkal. Április vége lévén nem gondoltuk, hogy ennyire meleg lesz… de meseszép időt fogtunk ki! Sőt, igazából, még túl meleget is, leégtünk, de becsületesen.
Horvátország legtöbb partja kavicsos, köves, de mi direkt homokosat kerestünk a kicsik miatt. Így eset választásunk Ninre, illetve közvetlen mellette Zatonra. Itt található a Zaton Holiday Resort Mobile Homes – szép hosszú nevű...- óriás kemping, ahol mind sátrak, mind lakókocsik és szépen berendezett faházak is vannak. Mi az utóbbit választottuk, jól döntöttünk. Mindennel felszerelt 2 szobás, 2 fürdős, konyhás, teraszos házacskát kaptunk, kb. 100 m-re a tengertől. A tengerpart tényleg homokos, lassan mélyülő, a víz gyönyörű tiszta. Nyár eleje, vagy talán a nem túl meleg tengervíz miatt még kevés fürdőző akadt, de így legalább televolt a víz kagylókkal, rákokkal, halakkal… élettel! A nyaralók nagy része a part melletti – fűtött – medencéket választotta inkább, vízicsúszdákkal, játékokkal. Amúgy is elmondható, hogy a kemping dugig van játékokkal, sportolási lehetőségekkel, mi pl. minigolfoztunk, mászókáztunk, de lehet búvárkodni, focizni, és mindenféle labdajátékot játszani… A komplexumhoz tartozik természetesen egy adag bolt, étterem, fodrászat, grillező és még sorolhatnám – igyekeznek mindenben a kempingezők igényeit kiszolgálni. Ráadásul még teljesen elfogadható áron teszik is ezt… Mindent figyelembe véve, elégedettek voltunk a Holday Resort-tal, viszont abban biztos vagyok, hogy csúcsszezonban iszonyú lehet itt a tömeg.

A tények:
A kemping honlapja itt található (teljes kijelölés után megnyitja! :) ) https://www.zaton.hr/en/mobilehomes?gclid=EAIaIQobChMImJDKi8Ds2gIVh7TtCh3_kQIYEAAYASAAEgLhZPD_BwE

a recepció

a faházunk

úton a tengerpartra...

deb!!!

a tengerben rengeteg élőlény található - nagy örömömre!